Monday, April 29, 2013

買樓之後有咩文件收番

買樓之後有咩文件收番
成日有人問  "究竟我買左樓,收埋樓之後,
 究竟total有咩文件+契+約+單據會o係手?or must問律師樓拎返"? 

如層樓有銀行造按揭, 樓契正本唔係你手, 係銀行0架!  ( 一日未供完, 層樓都唔係你0架!)

我女兒出生後move過三次.., 唔知人地點, 不過我個律師就俾返以下東西我:
 一張check list 我幫我做過什麼(查冊,和管理通信...etc), 和幾錢
樓契的幾頁副本
和前手業主的管理費對數表...
銀行按揭副本
收據.... ( 佢收過你幾多錢) ( 我只俾過律師費和收樓後, 才補返的管理費按金之類)

我個律師教我.....無論對地產agent或是律師本身, 都係做完先清數好!  還有不要指意侓司幫您跟足所有事...要自己keep住不斷打電話摧摧摧..... 發揮c9本色...."疲勞轟炸"  ...反正成交完都 say goodbye la....no time no see 啦....



No comments:

Post a Comment