Wednesday, May 29, 2013

床頭打交,床尾和

床頭打交,床尾和

從facebook 看見以下文章並轉載了這一段
覺得蠻有意思的,拿出來跟大家分享一下 ...

在兩個人的相處上
我覺得兩公婆鬧交好平常
始終唔係一起長大o既兩個成年人

觀點角度有唔同好正常
鬧交時,就係加深瞭解的最佳機會
或者是澄清一些誤解
或者是重申自己底線
平時或許不會無端端拿出來講的
這時候都是一個好機會

有朋友話我知佢兩公婆從來唔鬧交的
我當然恭喜佢地可以咁如魚得水相濡以沫
然而我並不認為會鬧交的夫婦感情一定不好呢

我覺得,兩公婆鬧交
最緊要
(1) 視乎事情本質,如已過去無可改變的事,無謂
(2) 對事不對人,切忌人身攻擊,因為沒有解決不了的事情,但傷左o既心冇咁容易好得番
(3) 一件事還一件事,唔好十幾件事一齊鬧,火上加油又混亂
(4) 鬧完一次下次唔可以再因同一件事鬧,因為理論上上次鬧完應該已解決
(5) 每次鬧完一定要有散場,一定要 reached compromise o既。兩個人嬲爆爆谷住道氣訓覺唔算結束
(6) 男士幾時都係打圓場o個個架啦,女人係感情化動物,EQ 冇你地咁高,鬧完交未必咁容易 tune 得番,你地蝕底少少都要呵番人啦

希望各位晚晚有覺好訓
床頭打完交,床尾記得講番和啦 ~ 



No comments:

Post a Comment