Monday, September 2, 2013

【港姐是非】冠軍陳凱琳唔似父母 同蔡思貝媽咪仲似樣?



【港姐是非】冠軍陳凱琳唔似父母 同蔡思貝媽咪仲似樣?

坦白說, 這幾年的港姐, 除了一個跳Ballet的朱晨麗稍有印象外, 其他完全無印象..今年選了一個有學歷, 有家底, 又有樣貌的可人兒總算省靚了招牌,,,傳媒又何必再無的放夭...大煞風景哩 !!! 讓大家留點想像空間不是更好嗎 !!??






唔少觀眾噚晚睇完冠軍與雙親合照(左圖),都大感疑惑覺得唔似樣,亦有人覺亞軍蔡思貝媽咪同陳凱琳更似樣。
陳凱琳表明父母是中國人,但自己個樣就似混血兒。有網民猜測可能係隔代遺傳問題。
睇真啲,其實陳凱琳同媽咪輪廓好似0架。
錫賀女兒
有人話亞軍蔡思貝媽咪同陳凱琳反而更有母女相。
陳凱琳童年相
陳凱琳童年相
陳凱琳童年相,同依家幾乎冇變,根本唔似整過容。
呢個角度睇,更似媽媽。
噚晚如果大家有睇港姐競選之後、黎芷珊姐姐邀請眾得獎者與雙親講得獎感受嗰part,一見到17號冠軍陳凱琳父母個樣,純正中國人;再望吓貌似混血兒嘅陳凱琳個樣,都不禁驚嘆:點解唔同樣嘅?反而15號蔡貝思嘅媽咪,被錯認係冠軍陳凱琳媽咪。

呢位富貴港姐冠軍,家住九龍塘又一村5千呎獨立屋,都仲話自己係中產家庭。5歲開始移居加拿大,喺名校Simon Fraser University傳理系畢業,做過兼職售貨員及侍應,自小已夢想成為港姐。依家終於夢想成真。

其實早前有指陳凱琳媽咪早年喺中東人開設餐館打工,更傳出陳凱琳係佢媽咪同中東老闆所生,不過當時陳凱琳否認其事,佢話:「我係爸爸媽媽親生,最好唔好提屋企人。」仲話龍鳳胎細佬同佢一樣,由細到大都鬼鬼哋。陳凱琳又澄清謂,媽咪冇做過餐館,婚後亦專注做家庭主婦。

雖然陳凱琳冇喺無綫fansbook貼上佢同龍鳳胎細佬嘅相、睇唔出佢兩個有幾似,但睇番陳凱琳童年相,雖然真係好似混血兒,不過睇真啲,其實輪廓係似媽咪。有網民就話可能係隔代遺傳、或者陳凱琳嘅祖父母、外公外婆甚至再上一代係有混血兒,所以先至會咁。至於整容,睇番陳凱琳童年相由細到大都係美人胚子,完全唔似整過容。

唔少網民留言都力撐陳凱琳,話:「唔似阿爸阿媽就係整容/唔實至名歸?」﹑「積返啲口德。」、「真心覺得唔好笑。」、「人哋靚就話人整,生得醜樣又叫人去整。想點呀?」掌握17萬票嘅「民選港姐」,果然係得人心。

轉自網絡文章


No comments:

Post a Comment